Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Taller formatiu: La reacció al foc i càrrega de foc segons el RD 164/2025 – GIRONA

juny 10 @ 11:00 - 13:30

Després de l’elevada participació i l’aforament complet de la darrera edició celebrada a Barcelona, el CLÚSIC porta ara aquest taller formatiu a Girona.

La jornada abordarà l’aplicació pràctica del càlcul de la càrrega de foc, la reacció al foc dels productes de construcció i el marc normatiu associat al RD 164/2025, combinant criteris tècnics, exemples aplicats i eines de càlcul.

La sessió comptarà amb les intervencions de Pau Gavarró, vicepresident del CLÚSIC i director de Peradejordi Proyectos e Informes, S.L. (Grup Vitaly), i Antonio Galán, Head of Regulatory & Public Affairs KISE PIR de Kingspan Insulation.

Agraïm la col·laboració de la Demarcació de Girona del Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya i del Col·legi d’Emginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Girona, per fer possible aquesta nova edició del taller.

  • Ubicació: Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació de Girona (C/ Narcís Blanch, 39, 17003 – Girona)
  • Data: Dimecres, 10 de juny de 2026
  • Hora: D’11 h a 13.15 h

Format: Jornada presencial amb aforament limitat

Les places per a aquesta jornada tècnica són limitades, per tant, us demanem que formalitzeu la vostra inscripció al més aviat possible mitjançant el següent enllaç: formulari d’inscripció

 

 

Mostra els detalls

Recinte

  • Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació de Girona
  • C/ Narcís Blanch, 39
    Girona, Girona 17003 Spain
    + Mapa de Google